vrijdag 19 augustus 2011

Schattig!

Mag ik me even voorstellen? Mijn naam is Tamiops en ik ben een Chinese boomeekhoorn.

Waarom ik in deze kokosnoot zit? Omdat ik me verstop voor de nieuwsgierige kindertjes, die mij zo schattig vinden. Ben dol op verstoppertje spelen, rennen en klimmen.

Wil je een foto van mij maken, dan moet je heel snel zijn. Voor je het weet ben ik alweer weg. Als je geduld hebt, wil ik nog wel eens poseren.


Zo, genoeg gepraat. Nu ga ik weer verder met hamsteren. Voor je het in de gaten hebt, is de zomer alweer voorbij. En dan is er geen voedsel te vinden.

Ben nu ook bezig met het maken van een winterjas. Daarom pluk ik wol, dat is heerlijk zacht en warm. Mocht iemand nog een wol- of katoenplukster zoeken, dan houd ik me aanbevolen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten